piątek, 27 czerwca 2014

Morski album tagowy / Sea Tag Album

Ilekroć wpadają mi w ręce papiery UHK Gallery z tagami, piszczę ze szczęścia. Zawsze są takie piękne! Te z kolekcji Naval Treaty zainspirowały mnie do zrobienia tagowego albumu. Tagi są tu małe, średnie, duże, pionowe, poziome, tworzą kieszonki, i w kieszonkach się chowają. Tylu tagów w jednej pracy jeszcze chyba nie miałam. ;) Album jest zbindowany nitką, którą złapałam wszystkie części albumu i którą przewinęłam przez dziurki w grzbiecie. No i jest caaaała masa gazy. :) Która między innymi robi za zamknięcie, przesnuwając się przez otwory w tagach. Mam nadzieję, że się Wam spodoba! 

Whenever I get my hands on UHK Gallery papers with tags, I screech with glee. They're always so beautiful! Those from the Naval Treaty collection inspired me to make a tag album. It's got small tags, medium tags, big tags, horizontal tags, vertical tags, tag pockets and tag inserts. I don't think I've ever had so many tags in one project. ;) The album is bound with thread, which I pulled through each of the sections and through holes in the spine. And there's a whole lot of gause. :) Which also works as a closure, threaded through the holes in the tags. I hope you like it!








9 komentarzy:

  1. Niesamowity! Poraża bogactwo warstw, a wykorzystanie gazy bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. How beautiful! I love the structure with the tags in two directions, and the "naked" look - really lovely work!
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, cudeńko, a ta kolekcja UHK też bardzo mi się spodobała, jeszcze jej nie mam ale niebawem mam nadzieję uda mi się ją zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale uroczy album! Jest piękny...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam dziękuję, strasznie się cieszę, że się podoba! :)
    Thank you so much, I'm so happy you like it! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, uwielbiam te Twoje albumiki z niezliczoną ilością różnych schowków :) I z niebieskim też jest ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł! Zwłaszcza tagi w różnych kierunkach :)

    OdpowiedzUsuń