wtorek, 10 czerwca 2014

Czerwcowy tag Tima Holtza - 12 Tags of 2014 - June

DSC00308 3.37.51 PM

Pora na kolejny tag Tima Holtza. Ogromnie spodobał mi się tag w tym miesiącu, siadając jednak do pracy poczułam silną potrzebę pracy z moimi ulubionymi kolorami. Także Timowa wiosna w moim tagu to bardziej mroczna jesień. :)

Time for another Tim Holtz tag. I really loved this month's tag, but when I sat down to it, I felt a strong need to work with my favourite colours. So Tim's spring got transformed into a kind of dark autumn in my tag. :)


Użyłam tej samej techniki stemplowania Distressami za pomocą szablonu. Chciałam, żeby wyszło brązowo-drewniano, użyłam więc szablonu Layering Stencil Wood Grain i brązowo-czarnego zestawu mini-tuszy. Stemplowałam na papierze do akwareli, któremu potuszowałam brzegi i który umieściłam na tagu z papieru kraftowego. Na papierze kraftowym nastemplowałam napis, a na białym kartonie kruka, którego następnie wycięłam. Pomyślałam, że będzie to fajne nawiązanie tak do mojego brązowo-drewnianego tła, jak i Timowego taga, na którym też przecież coś lata. :) Kruk znalazł oparcie w taśmie piankowej i nieco rozpostarł skrzydła. 

I used the Distress Ink & stencil stamping technique. I wanted to get a brown-wooden effect, so I used the Wood Grain Layering Stencil and the brown & black Mini Distress Inks Kit. I stamped on watercolour cardstock, which I later inked up round the edges and put on a kraft paper tag. I stamped a motto on kraft paper too, and on cardstock - a crow, which I then cut out and inked up. I thought it would be a reference to both my brown-wooden background and Tim's tag, where there are flying things too. :) I adhered the crow to the tag with foam tape and lifted its wings a little. 


Na górze umieściłam pofarbowaną wstążkę-gniotkę, a pod nią, w nawiązaniu do kruka, kilka tekturek-piór, które w mojej wersji zajęły miejsce trybików. I oto jest. Czy to można nazwać liftem? :)

I put coloured crickle ribbon at the top, and underneath, as a reference to the crow, a few chipboard feathers (instead of the gears in the original tag). And here it is. Does this qualify as lifting? :)


4 komentarze:

  1. cudny kruk! ja od dawna szukam jakiegoś stempla krukowego i nie znalazłam do tej pory, choć wolałabym takiego ze złożonymi skrzydłami, przykulonego (?), ponuraka ;) Twój tag bardziej mi się podoba, fajna kolorystyka, no i kusi zakupami distressowymi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Siedzące kruki mi się kojarzą z Graphic 45, ale to chyba stare stemple, do starych kolekcji, których już nie produkują. Aż dziwne, że Drycha nie ma kruka... Trzeba złożyć zamówienie. ;)

      Usuń
  2. That's a stunning take on the June tag - absolutely beautiful colours!
    Alison x

    OdpowiedzUsuń