niedziela, 16 marca 2014

Mediowe pudełko / A mixed media box

Za namową Katki wzięłam się za mediowanie pudełka inspirowanego pracami Olgi Heldwein. Pierwszy raz działałam z mikrokuleczkami, co oczywiście poskutkowało sypaniem się kuleczek na wszystkie strony świata, ale w końcu dały się jakoś opanować. Poza tym w użyciu były jeszcze: pasta strukturalna, farbki wodne Ayeeda, Ecoliny, Inki Gold, gesso, żel medium, tusze, mgiełki, juta, gaza, masa plastyczna, tekturka, brokat Distress, kwiatki papierowe, buteleczka, półperełki i żywiczny ptaszek. Uff. :)

Talked into it by Katka, I took to making a mixed media box inspired by Olga Heldwein's projects. It was my first time working with glass filler, which of course led to a whole lot of the beads flying in all directions, but they finally did their job. Apart from these, I used: modeling paste, Ayeeda water paints, Ecoline, Inka Gold, gesso, gel medium, inks, mists, burlap, gause, crafter's clay, chipboard, Distress Glitter, paper flowers, a bottle, minipearls and a resin bird. Phew. :)



7 komentarzy:

  1. Nie wiem czy wypada mi tak napisać, ale to pierwsze słowo jakie mi przychodzi na myśl jak zobaczyłam Twoje pudełeczko... Jest zajebiste! Po prostu rewelacyjne! Ja się jeszcze jakoś aż tak do takiej ilości mediów na raz nie przekonałam, ale jestem na dobrej drodze, po za tym jak widać efekt oszałamiający!

    OdpowiedzUsuń
  2. How beautiful!
    Your box is just brilliant and I love the tenderness and sublte colours! Looks like a fairy's box to me!

    Hugs,
    Claudia x

    OdpowiedzUsuń
  3. Cud-miód! Aż się wiosennie zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję!
    Thank you so much!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczko cudne - a na żywo jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczniutkie, zapragnęłam podobnego, kiedyś może zrobię :)

    OdpowiedzUsuń