niedziela, 3 listopada 2013

Stemplowanie Distressem i wodą

Bardzo lubię poznawać nowe techniki. Dlatego tak bardzo przypadły mi do gustu Distress Inks - ze względu na niesamowitą ilość zastosowań. Z tego samego wynika moje zainteresowanie wyzwaniami tutorialowymi na blogu Scrappo. W tym miesiącu wyzwanie polega na użyciu techniki stemplowania tuszem Distress Ink i wodą. Wykorzystałam w tym celu swoje nowe stemple Tima Holtza, z początku myśląc o tej pracy jako o froncie kartki. Efekt jednak tak mi się spodobał, że postanowiłam się z tą pracą nie rozstawać - wyląduje w art journalu.

I love learning new techniques. That's part of the reason why I am so fond of Distress Inks - they offer such a wide variety of uses. And for the same reason I got interested in Scrappo's tutorial challenges. This month's challenge is about watercolour stamping with Distress Inks. In my project I used some of my new Tim Holtz stamps, at the beginning thinking of this project as a future card front. I like the result so much, however, that I'm thinking of keeping it and making it a centre piece for an art journal entry.





3 komentarze:

  1. Też bym się nie rozstała, praca wyszła pięknie! Stemple bardzo fajne, sama muszę w końcu w jakieś zainwestować, i zrobię to jak tylko jakaś kasa wpadnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. It really looks very beautiful, Meresanth! LOVE the results and it's such a great technique!

    Hugs,
    Claudia x

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszło. też bym sobie do journala wkleiła;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappo!

    OdpowiedzUsuń