niedziela, 28 lipca 2013

Tam gdzie scrapbooking spotyka decoupage / Where scrapping and decoupage cross ways

Moje pierwsze podejście do pracy z gotowym do zalterowania drewnianym produktem - efektem jest pudełko na przybory do pisania, notatki, szwendające się po domu paragony, wizytówki itp. Pudełko pomalowałam i poprzecierałam na brzegach i okleiłam pięknymi papierami z kolekcji French Industrial Tima Holtza. Z przodu dodałam malutki notesik, który trzyma się pudełka dzięki mocnemu magnesowi, a z tyłu zaprojektowałam skrytkę z wyciąganą wkładką na te zapiski, które mają nie leżeć na wierzchu.

My first attempt at altering a ready-made wooden product - the effect is this box for storing writing utensils, notes, receipts, business cards, brochures and what not. I painted the box, sandpapered the edges and decorated with the beautiful French Industrial papers from Tim Holtz. At the front there is a small notebook, holding on to the box with a magnet and at the back, I made a secret pocket.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz